Strony

piątek, 7 sierpnia 2015

 
W przypadku zakładania, rozwoju oraz promocji własnego biznesu, chciałoby się uwierzyć w bajkę, że realizując swoje MARZENIA, PASJĘ I POTENCJAŁ dany od stwórcy, prędko odniesiemy sukces, a zarobki przewyższą nasze oczekiwania. Niestety, rzeczywistość już nie jest taka różowa. Rynek przepełniony jest jednoosobowymi firmami, których produkt bądź usługa niewiele się różnią lub są wręcz identyczne. Bez wsparcia i motywacji większość z nich upada przed rokiem działalności.

 Zmęczone i niezadowolone z rezultatów, porzucamy naszą "pracę marzeń" i wracamy na ciepłą i źle opłacaną posadkę na etacie. A nie lepiej, zamiast rezygnować lub samemu brnąć przez nieznaną drogę, skorzystać z pomocy osób bardziej doświadczonych, którzy te trudne trasy pokonali przed nami?  Pójść przetartą już ścieżką, ale bez popełniania ich błędów? Bez frustracji, przyspieszyć trochę proces rozwoju naszego biznesu? Wierzcie mi, nawet mając pokłady cierpliwości, ale kręcąc się w kółko, bez drogowskazu i mapy, trudno wejść na właściwą ścieżkę. Ja sama żałuję, że na początku mojej drogi, a było to kilka lat temu, nie napotkałam osób, które by mogły mi służyć praktycznymi radami, i uchronić przed błędami. No cóż..błędów było mnóstwo, ale zbudowałam na nich solidne fundamenty mojej działalności. I teraz pragnę pomagać innym kobietom budować ich firmy, w oparciu o moje doświadczenie i wiedzę.  
Od 15 lat, pracuję na własny rachunek. Z sukcesami i porażkami. Czyli tak, jak właśnie wygląda praca przeciętnego freelancera :) Od dwóch lat, realizuję się w tym, co kocham najbardziej! Czyli  tworzę przestrzeń przyjazną dla kobiet oraz dzieci. Przez ten okres zorganizowałam lub współorganizowałam ponad 100 takich  wydarzeń jak : warsztaty, spotkania, eventy, festyny itp.  Kolejne wyzwanie, które chcę podjąć, to stworzyć wraz z Tobą rozpoznawalną Strefę Eksperta Kobiet- Niech już nikt nie ma wątpliwości, kto jest najlepszy :)
Dlatego  mam dla Ciebie propozycję-Rozwijaj swoją firmę, pomagając innym kobietom!  Współpraca na zasadzie eksperta ”Strefy kobiet” to wyjątkowe korzyści, dla rozwoju i promocji Twojego biznesu.  

Inicjatywa, „Strefa Kobiet” zrzesza obecnie:




 Większość pań to osoby, które posiadają własne firmy, bądź myślą o ich założeniu. Stale poszukują osób, i firm do współpracy. Potrzebują  konkretnych usług i narzędzi, aby móc rozwijać swoją firmę. Bardzo często zadają mi pytania- Kogo mogę polecić do współpracy, do wykonania usługi, lub gdzie kupić pewien produkt.. A nie lepiej by było, żeby ekspertki z trójmiasta, znalazły się w jednym miejscu?  Gwarantuję, że Wasz produkt, będzie jedyny z danej branży. Nie ma mowy o dwóch fotografach, prawnikach itp. Z każdej dziedziny tylko jeden ekspert, w towarzystwie innych, równie wyjątkowych osób. To co dołączysz? 

Jeśli  chcesz zostać ekspertem "Strefy Kobiet" lub dowiedzieć się jak wygląda partnerstwo, i jakie zyskasz korzyści,  zapraszam do kontaktu: joanna@strefakobiet.org.pl


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz