Strony

czwartek, 1 października 2015


                     Podsumowanie Miesiąca: WRZESIEŃ 2015 

Jak to w "Strefie Kobiet", było wesoło, warsztatowo z atrakcjami :) Obowiązkowo przy kawie, i ploteczkach ze świata. Babskiego świata:)  Kolejne spotkania, warsztaty i atrakcje, zaplanowane na listopad, znajdziecie w GRAFIKU. Do zobaczenia!


 1.Warsztaty fotograficzne




2. "Metamorfozy Trójmiasto" -Metamorfozy pięknych pań :)




 3. Warsztaty"Szydełko i Druty" z Ewą Deją



4. "Co kryje Twoja maszyna?"



5. "Kino Kobiet" -Babskie spotkanie w kinie. Współorganizowane przez "Strefę Kobiet"


6. Warsztaty "Twoje Kosmetyczne "DIY" w Gdańsku, "WARSZTATOWO"


7. Warsztaty "Twoje Kosmetyczne "DIY" w Gdyni, w "Slow Cafe" 

 8. Tajemnice promocji na facebook'u z Joanną Gwizdałą "Made by Gigi"  
     Gdańsk, w "WARSZTATOWO" Zdjęcie Joasi, zrobiłam w "Slow Cafe" na sierpniowych warsztatach, o tym samym tytule, jako, ze nie posiadam zdjęć z warsztatów z Gdańska, udostępniłam na pamiątkę to oto zdjęcie :) 







5 komentarzy :

  1. uwielbiam takie spotkania :) Super, ze jest aż tak duzy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, tyle wspaniałych spotkań i tylko nad morzem?! Tak nie może być, czekam na jakąś ciekawą inicjatywę na Śląsku! :) (bo jeśli nie, to będę musiała chyba sama coś zorganizować, a to byłby jeden wielki bałagan! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze udało by się zorganizować coś fajnego :) Nawet spotkania Kobiet na początek.Ja od tego zaczęłam, od nieformalnych spotkań, i poszło dalej jak lawina! Teraz po dwóch latach, "Strefa Kobiet" jest moją pracą, pasją i życiem. Także Paula-wszystko przed Wami <3

      Usuń